Üdvözöljük a Concept2-nél

Model E Group Rowing Crash-B Oars Adaptive

Ha már evezel, vagy még csak tervezed, hogy az evezéssel akarod formában tartani magad, fogyni akarsz, kiegészítő sportként edzeni, a vízen versenyezni, vagy talpra akarsz állni sérülés vagy műtét után, az evezés a tökéletes edzés számodra.

Edzi a kart, a lábat, a mellkast, a hátat, a hasat - és még az agyat is. Az evezés hatékony és ritmusos mozgásán keresztül az egész testet átfogó tréninget biztosít. Az evezés nagyszerű edzés sokféle módon űzhető.

  • Izületkímélő (a térd és bokaizületet kíméli)
  • Magas kalóriaégető (igénybe veszi az összes izomcsoportot)
  • Javítja az izületek mozgékonyságát (evezés során az izületek nagy mozgástartományban mozognak)
  • Felsőtest (a csapás befejezéséhez)
  • Alsó test (a lábak indítják a csapást)
  • A has és a hát is dolgozik!
  • Nagyszerű állóképesség fejlesztő
  • Stresszoldó (az általános egészségért és jó közérzetért)

Az igazi evezésnél - a gurulóülésnek köszönhetően - minden egyes csapásban behajlik és kinyújt a láb, továbbá, hogy még hatásosabb legyen, bakapcsolódik a hát és a kar is.

Lábak: minden csapás kezdésénél a lábak behajlítva vannak, a sípcsont függőleges. A csapás a láb erőteljes izmainak használatával kezdődik és a kinyújtással végződik. Az evezés során egyaránt szükség van erőre és rugalmasságra a nagymértékű lábmozgás során.

Karok: vízfogásnál a karok teljesen nyújtva vannak, a csapás befejezésénél pedig a nyelet a testhez húzzák. Ugyanúgy, mint a lábaknál, ez a mozgásterjedelem szintén fejleszti az erőt és a rugalmasságot.

Felsőtest (mell-, has-, és hátizmok): a csapás kezdeténél a láb erejét a karon keresztül a felsőtest izmai vezetik tovább. Ezen túlmenően a hátizmok a felsőtest hátralendítésével további erőt fejtenek ki. Csapás végén pedig a hasizmok stabilizálják a felsőtest helyzetét.

Vásárlóink további pozitívumként számolnak be arról, hogy az evezés természetes, ritmusos mozgása kitisztítja a fejüket és a stressztűrő-képességüket is fokozza. Az azonnali visszajelzést adó kijelző ösztönzőleg hathat a felhasználóra a fejlődés azonnali követhetőségével. Ha motivációra van szüksége, megtalálhatja az online versenyeket, millió méter klubunkat és online ranglistánkat a www.concept2.com weboldalon.

Az evezés más edzésformákkal való összehasonltása

Izületkímélő Alsótest Felsőtest (mell, váll) Felsőtest (has, hát) Mozgástartomány
Evezősgép *** *** *** *** ***
Futópad *** * **
Ülőkerékpár *** *** * * ***
Elliptikus futógép *** *** * ** **
Lépcsőző ** *** * *
Fekvőkerékpár *** *** * *
Sígép *** *** * ** **
Úszás *** *** ** * **